LADINI

Campagna: "Boschieres per delet, segureza da profescionist"

La Provinzia autonoma de Trent l'à lurà fora n codejel che à inom "Boschieres per delet, segureza da profescionist". Na curta lingia de la regoles de basa per la segureza canche se bat jù n èlber La relazions lurèdes fora da l’Osservatorie provinzièl su la desgrazies sul lurier e su la malatìes profescionèles met al luster che, tel setor del bosch, sozet n gran numer de desgrazies ence granes. N muie de chesta desgrazies les revèrda boschieres zenza gran esperienza, che laora tel bosch per besegnes privac, o aboncont no delaìte de na atività profescionèla. Chest vegn a esser na gran spenta per se dèr jù de più acioche vegne slarià fora informazions per chel che vèrda i risesc spezifics leé a la ativitèdes tel bosch e la precauzions da tor soraldut per chi che fèsc chesta ativitèdes fora dal contest profescionèl. Per chest, la Provinzia Autonoma de Trent l’à lurà fora n codejel che à inom “Boschier per delet, segureza da profescionist”. Chest no pel ge fèr front en dut e per dut a na formazion de basa fata coche carenea, ma l’é na sumèda de gran valuta de la regoles de basa per la segureza di operatores e di terc canche se bat jù piantes.





Gallerie

Montagna

La grande festa al rifugio Sette Selle: le foto più belle

Una grande festa, con molte risate, qualche lacrima di commozione e u po’ di inevitabile malinconia: il rifugio Sette Selle, in Lagorai, ha celebrato ieri un passaggio di consegne storico. Lorenzo Ognibeni, che per anni ha custodito il rifugio, insieme alla compagna Desirée Croiset ha passato la mano a due giovanissimi, Ruggero Samaden e Gabriele Andreatta, che ne raccolgono, a partire dal 1° maggio, la non facile eredità con grande entusiasmo.

immagini

A fuoco la Borsa: Copenaghen sotto shock

Un incendio di vaste proporzioni nell'ex Borsa Valori di Copenaghen, risalente al XVII secolo, ha fatto crollare la guglia dello storico edificio, che era in fase di ristrutturazione. La guglia di 54 metri è scomparsa tra le fiamme al Borsen, che fu commissionato dal re Cristiano IV e costruito tra il 1619 e il 1640. Situato accanto al Parlamento danese, il Palazzo di Christiansborg, l'edificio ha ospitato la borsa valori fino agli anni '70 e attualmente funge da sede della Camera di Commercio danese. La polizia ha dichiarato su X di aver bloccato alcune zone del centro città per combattere l'incendio. "Stiamo assistendo a uno spettacolo terribile", ha dichiarato la Camera di Commercio danese. L'edificio, uno dei più antichi della capitale danese, era in fase di ristrutturazione quando ha preso fuoco. Le cause dell'incendio al momento sono sconosciute (foto Ansa Epa)









Scuola & Ricerca



In primo piano